Registreer mijn restaurant
Help
Wat
Waar
Restaurant room - Stripes Restaurant & The Gate Bar, Schiphol
Suggestie - Stripes Restaurant & The Gate Bar, Schiphol
Stripes Restaurant & The Gate Bar, Schiphol

Internationaal Zakenlunch

Stripes Restaurant & The Gate Bar

7,4/10
60
Schiphol Boulevard 101, 1118 BG SchipholBekijk kaart

Gemiddelde prijs € 48

Reservation

Een tafel reserveren

Gratis service • Reservering direct bevestigd

🔥 Al 3 reserveringen vandaag

Reserveer gratis Ontvang directe bevestiging

🔥 Al 3 reserveringen vandaag
Verdien Yums met een reservering via TheFork en profiteer van exclusieve loyaliteitskortingen

Restaurantmenu

Laatste update: februari 2023
Gemiddelde prijs € 48
Yellow Risotto
€ 26
Yellow beetroot - mini carrots - baby spinach - parmesan crisps - pea cress
Veal Cheek
€ 28
Pumpkin crème - peas - enoki mushrooms - crispy potato - cress
Red Bass
€ 29
Herb fregola - mini asparagus - mini carrot - lukewarm chervil dressing

Dieetopties

Biologische producten, Glutenvrije opties, Vegetarische opties

Gebruikersfoto's

Dessert - Stripes Restaurant & The Gate Bar, Schiphol
Voorgerecht - Stripes Restaurant & The Gate Bar, Schiphol

Recensies

7,4/10
61 recensies
7,4/10

Eten

7,4/10

Service

7,5/10

Sfeer

9-10

7-8

5-6

3-4

1-2

Wie kan er een beoordeling achterlaten en hoe berekenen we de waardering?
  • Pauline V.
    Pauline V.

    12 februari 20232 recensies

    5/10

    Slecht ongeïnteresseerd personeel. Hele slechte bediening. Onthouden niks en alles moet je zelf vragen. Eten oke maar duur...............

  • Sarah O.
    Sarah O.

    1 december 202211 recensies

    8,5/10

    Goed restaurant, eten was oké, niet heel bijzonder maar de sfeer was uitstekend.

  • Peter B.
    Peter B.

    31 augustus 20221 recensie

    3,5/10

    Vroeger prima steak restaurant en nu alleen een buffet van zeer slechte kwaliteit. Dit kan natuurlijk niet voor een Sheraton hotel en is een reden om zelfs het hotel niet meer te boeken.

  • Jan R.

    31 juli 20213 recensies

    9,5/10

    Heerlijk gegeten en kregen voor onze trouwdag zowaar een verrassing aangeboden, dat noem ik service en attent zijn voor de gasten. Heel veel dank en zeker weer tot ziens.

  • Maarten v.
    Maarten v.

    9 februari 20202 recensies

    5,5/10

    En Wel heb ik gebruik van de reservering gemaakt, alleen nu met5 personen i.p.v. 6. We werden hartelijk en goed ontvangen en hadden een goede rustige, tafel zoals ik gevraagd had.Opvallend was dat er steeds van obers of serveersters werd gewisseld bij het brengen van de drankjes of gerechten. De rustige tafel was dermate rustig dat wij ook enkele malen moesten opstaan om aandacht te vragen van de bediening. En bij het bestellen van de maaltijd ging het mis. Een van de gerechten was niet opgegeven waardoor een persoon moest wachten. Dat gerecht kwam pas toen alle anderen bijna alles op hadden. Een niet terzake doende serveerster kwam wel een excuses maken, zie dat het echt niet lang zou duren, maar tevergeefs. De ober die de bestelling was vergeten kwam geen excuses maken (...?) Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, een vergissing, maar dan moet dat wel adequaat en professioneel opgelost worden, lijkt mij. Daarom daarna, bij betaling, had ik een geste verwacht, bijvoorbeeld door de koffie of het toetje aangeboden te krijgen. Ter vergoelijking. (we rekenden perslot totaal € 385,- af!) Maar daar was geen sprake van. Ik heb bezwaar gemaakt en dat werd afgedaan met “heel vervelend, ik zal het doorgeven”. Ik vind dit geen service en niet in verhouding tot de prettige stijl van het etablissement en de (pittige) prijzen daarvan. Ik hoop dat men hiervan leert. M.vr.groetrn, Maarten van der Valk.

  • Petra S.
    Petra S.

    4 augustus 201935 recensies

    8/10

    Relatief duur voor wat je krijgt.

  • Siebe v.

    13 april 20163 recensies

    7,3/10

    Zonder de 40% korting-voucher bij online boeken zou ik hier niet snel gaan eten. Het eten was goed, de bediening was goed, de ambiance was goed - voor een nette zakelijke lunch -, maar wel erg aan de prijs.

  • - -

    21 januari 20167 recensies

    7,5/10

    Vaker geweest. De service is altijd goed. De laatste keer "patat" besteld met een biertje. Het patat was volgens mij over of niet goed. Ik weet dat dit beter kan. Overigens had ik daarna een ander drankje besteld wat de bediening was vergeten. Op dit niveau niet al te best. Deze keer kwam de bediening erg opdringerig over terwijl dit juist vorige keren heel gastvrij was. Prima tussenstop voor een zakelijke bespreking op Schiphol of als je even de drukte wilt ontvluchten van Schiphol.

  • - -

    12 januari 20162 recensies

    8/10

    Perfecte en keurige locatie, op Schiphol naast parkeerplaats. Heb hier al meerdere zakelijke besprekingen / etentjes gehad. Vriendelijke bediening. Lunch van de dag (2 gangen) was goed, niet uitmuntend of heel speciaal. Decor van het restaurant is een beetje oubollig, maar over smaak valt te twisten :-)

  • Barbara v.

    1 januari 20162 recensies

    6/10

    Het eten was matig en de prijzen die van een sterren restaurant. Mijn biefstuk was erg taai en de zeebars van mijn vrouw was een halve filet. Thuis gekomen hebben wij leterlijk een paar broodjes bij moeten eten. En ditlkemaal voir € 250,00!!!!!

  • Sebastiaan B.
    Sebastiaan B.

    20 oktober 201422 recensies

    8,3/10

    Na een lange dag even naar de kapper op Schiphol. Zin om een hapje te eten maar waar? Als SPG member ben ik bekend met de restaurant in de hotels van Starwood dus ik dacht laat ik Voyager maar eens bezoeken, ik heb er wel eens in de bar gezeten maar nog nooit echt gegeten en daar moest maar eens verandering in komen. Je merkt meteen dat je een gast bent en op de Amerikaanse wijze op de eerste plek staat, dat is waar ze bij Starwood goed in zijn, of het nu de front desk medewerker in een hotel is of de barman, iedereen is even vriendelijk en het serviceniveau is zeer hoog. Begonnen met een heerlijke Möet, heerlijk gekoeld. Daarna gevraagd wat het advies was qua diner, geen zin om zelf een keuze te maken en meteen een leuke manier om te kijken wat de kennis is van het team. Begonnen met een heerlijke verrassende coeur de boeuf tartaar een tomaten tartaar, runderhaas, truffel crème, zuurdesem brood en een gepocheerd kwartelei wat heerlijk was, erg verrassend en fris maar er had iets minder citroen in gemogen, heerlijk glas witte wijn erbij, Chileense Caliterra Sauvignon Blanc Reserva. Na een moment rust onder het genot van een goed gesprek een heerlijke gegrilde scholfilet met spinazie, zwarte olijven, antiboise en aardappel mousseline welke echt heerlijk op smaak was, subtiel maar hemels dit in combinatie met een Winkeler Jesuitengarten Riesling. Na deze smaakbeleving genoten van het dessert, had de keuken gevraagd alle desserts te combineren wat resulteerde in een mooie combinatie van de nagerechten. Het blijft een airport situatie, wat er mooi kan zijn zeker met de herfststorm die deze avond over het land trok. Jammer van de hoge plafonds want dat komt de intimiteit in een restaurant niet ten goede maar verder is het een fijne plek, goede bediening en leuke gerechten.

  • - -

    20 augustus 20141 recensie

    6,8/10

    Het eten was goed en lekker! De bediening was attent en leuk. Verder blijft het een hotel-restaurant; hoge plafonds en dat maakt het niet gezelliger, terwijl de aanklding wel goed is. Ook heel leuk in de bar de jazz-band op een tv-scherm; net echt!

  • - -

    14 april 201342 recensies

    6,5/10

    Maandagavond hier gegeten met collega en gast. Voorgerecht van gerookte makreel stelde teleur. Geen rooksmaak te bekennen, de vis was vlak van smaak terwijl makreel zoveel karakter kan hebben! Het lekkerste was eigenlijk de piccalilli saus die bij de makreel werd geserveerd. Zelfgemaakt hoop ik. De lam-shank was redelijk maar werd te koud opgediend. Ik miste "seasoning". Net als het voorgerecht was dit te flauw. Het nagerecht, een sinaasappel creme brulee was aardig, de sinaasappelsmaak bepaald niet uitgesproken. OK, over de sterkte van de additionele smaak valt te twisten. Mijn collega pakte de rekening op. Ik heb het bedrag niet gehoord, maar aan zijn gefronste wenkbrauwen kon ik wel eea afleiden. Hij wilde nog wel aan me vertellen dat het extra glas rode wijn (een behoorlijke Pinot Noir) dezelfde prijs had als mijn voorgerecht, nl. EUR 14.50. Stevig, zeer stevig aan de prijs voor een enkel glas wijn.

Tripadvisor-recensies

76 Tripadvisor-recensies

Meer informatie

Openingstijden
Vandaag geopend

maandag
06:00 - 10:30
11:30 - 23:00
dinsdag
06:00 - 10:30
11:30 - 23:00
woensdag
06:00 - 10:30
11:30 - 23:00
donderdag
06:00 - 10:30
11:30 - 23:00
vrijdag
06:00 - 10:30
11:30 - 23:00
zaterdag
06:00 - 11:00
17:30 - 01:00
zondag
06:00 - 11:00
17:30 - 01:00

Routebeschrijving naar het restaurant

Schiphol Boulevard 101, 1118 BG, Schiphol, Nederland

Aanvullende informatie

Parkeerplaats

Over het restaurant

Welcome to Stripes

A unique grill restaurant concept where you are empowered to create your own dish by selecting your favorite meat or fish, combining it with your desired seasoning, sauce, and side dish as it pleases. We grill all selections to perfection in an energizing environment inspired by the Dutch culture and sceneries, using a world-class charcoal grill guaranteeing a unique and delicious flavor each time.

Our name and logo are inspired by the grill pattern which occurs when meat hits the grill. It also stands for the stripes left behind by a plane in the sky, our small link to the place where our restaurant is located, Amsterdam Airport Schiphol.

Services

Amex, , ,

Restaurant kan worden afgehuurd voor een privé-evenement (Max. 60 personen)

Af te huren, , , Toegankelijk voor rolstoelen,

Veelgestelde vragen

Ben je een restauranteigenaar?

Registreer je restaurant

Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op

Al een klant

Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.