Hotel Restaurant Hestia

Diepstraat 7 6245 BJ Eijsden Pays-Bas Plan
7,9 /10
4 avis
41 avis

Comment se rendre au restaurant Hotel Restaurant Hestia

7,9 /10
Seuls les clients qui sont allés au restaurant après avoir réservé sur LaFourchette peuvent donner leur avis. Pour en savoir plus sur la façon dont nous modérons les avis, cliquez ici.
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    1
  • 7
    1
  • < 7
    2
Cuisine
8,1
Service
8,3
Cadre
7,5
4/4 avis
jeroen382 .
1er avis
(1 avis)
Note moyenne
5,5 /10
Cuisine
4
Service
8
Cadre
6
  • Date du repas : 27 nov. 2017
zeer matig Grieks restaurant. Porties zijn echt veel te klein. souvlaki en bifteki zijn extreem klein. regelmatig in Griekenland geweest en ken de keuken goed. Dit restaurant was op zondag ook niet goed bezet. slechts 5 tafels bezet!! Nooit meer.
Elly R.
Gourmet
(2 avis)
Note moyenne
8,5 /10
Cuisine
8
Service
10
Cadre
8
  • Date du repas : 20 oct. 2017
Gezellig restaurant. Eten is lekker. Vriendelijke bediening. porties zijn voldoende. Als afsluiting 1 ouzo van de zaak.
Leuk terras.
Vincent C.
Gastronome
(35 avis)
Note moyenne
7 /10
Cuisine
8
Service
6
Cadre
6
  • Date du repas : 24 sept. 2017
Vriendelijke ontvangst, we werden snel geholpen.
Eten was prima, 2 gemixte grillschotel en 1 vegetarische schotel, bijna alles prima in orde. Enkele punten van aandacht: 1 De rijst is geen rijst maar Griekse pasta. 2 Een schijfje ananas serveren is écht jaren 60! 3 Het lamskoteletje op de grillschotel was wel érrrrg klein.
Bediening vriendelijk. Al met al: Prima restaurant, maar geen uitblinker.
RobertVega .
Gastronome
(21 avis)
Note moyenne
5,5 /10
Cuisine
5
Service
5
Cadre
7
  • Date du repas : 11 juin 2015
Het Griekse restaurant Hestia heeft maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de menukaart staan. Dat is niet meer van deze tijd. Het bestaat uit “verrassing van de kok met diverse groenten en soorten kaas, met salade, rijst, frites en tzatziki”. Als klant hou ik niet van verrassingen van de kok en mijn ervaringen daarmee zijn ronduit negatief. Een klant moet weten wat de ingrediënten zijn, al was het maar omdat veel klanten een voedselintolerantie of voedselovergevoeligheid hebben. Op de menukaart en op de website staat geen enkele informatie over allergenen. Dat is slechte service aan de klant. Die “verrassing van de kok met diverse groenten” zijn Griekse bonen, gebakken courgetteschijven en een grote paddenstoel met ik dacht bechamelsaus, geen al te grote verrassing dus. Mijn tafelgenote vond dit gerecht redelijk. Mijn andere tafelgenoot had kalamaria. De calamarisringen hadden werkelijk geen enkele smaak en waren veel te vet. Op de menukaart staat niet vegetarische moussaka. Ik ben nooit eerder een Grieks restaurant tegengekomen dat vegetarische moussaka niet op de menukaart heeft staan. Gelukkig werd er toch een vegetarische moussaka voor mij klaargemaakt. Die vond ik goed, maar € 18,50 is zonder meer te duur voor een vegetarische moussaka. Voor een glas kraanwater moet je € 1,00 betalen en voor een karaf kraanwater € 2,50. Kraanwater in rekening brengen is zeer klantonvriendelijk en is een slechte service. Voor service geef ik dit restaurant dan ook geen voldoende. “Wil ons bedrijf levensvatbaar blijven, zijn wij echter genoodzaakt om ook dit [nl. kraanwater] in rekening te brengen”, staat er op de menukaart. Nou, wil een bedrijf levensvatbaar zijn, kan het maar beter uitstekende service bieden. Op de menukaart staat ook: “Speciaal voor u selecteren we elke dag de beste en lekkerste, en waar mogelijk biologische produkten”. Als klant kan ik niets met de formulering “waar mogelijk biologische produkten”. Ik wil weten wat wel en wat niet biologisch is. Ik vroeg dat aan de eigenaar, maar hij gaf zo'n onduidelijk antwoord en hij spreekt zo zwak Nederlands dat ik niet wist wat nu wel en wat niet biologisch is.
TheFork utilise des cookies notamment pour optimiser votre expérience utilisateur, mesurer la performance des sites et faire du retargeting publicitaire. En naviguant sur le site, vous acceptez donc l’utilisation de ces cookies. Plus d’informations ou modifiez vos paramètres.